Графік особистого прийому громадян Львівської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» на 2025 рік
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Повна офіційна назва: Львівська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”
Скорочене офіційне найменування: Львівська філія “Газмережі”
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя: з 9:00 до 18:00
🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:
☑️ понеділок – четвер, з 8.00 до 17.15;
☑️ п’ятниця, з 08.00 до 16.00;
☑️субота та неділя – вихідні дні.
🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot
ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо)
ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ
☑️ Телефон: 0 800 357 291
🕛Графік прийому дзвінків:
☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00 до 18:00
☑️Портал для створення звернень
🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.
Фейсбук: lv.gazmerezhi
Телеграм: https://t.me/lvgazmerezhi
X (Twitter): https://twitter.com/lv_gazmerezhi
Інформація щодо роботи відділу документування управлінської діяльності
