КОНТАКТИ

Графік особистого прийому громадян Львівської філії ТОВ «Газорозподільні мережі України» на 2025 рік

 

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Повна офіційна назва: Львівська філія ТОВ “Газорозподільні мережі України”

Скорочене офіційне найменування: Львівська філія “Газмережі”

 

   АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

   КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛Графік роботи кол-центру:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 8:00  до 17:00

☑️ субота – неділя: з 9:00  до 18:00

 

🕛 Графік прийому споживачів у центрах обслуговування клієнтів:

☑️ понеділок – четвер, з 8.00 до 17.15;

☑️ п’ятниця, з 08.00 до 16.00;

☑️субота та неділя – вихідні дні.

 

🔄TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

 

 ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо)

[email protected]

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.

 

Фейсбук: lv.gazmerezhi

Телеграм: https://t.me/lvgazmerezhi 

Twitter X Logo PNG Vector (AI, EPS, PDF, SVG) Free Download X (Twitter): https://twitter.com/lv_gazmerezhi 

 

Інформація щодо роботи відділу документування управлінської діяльності